Grafika, poradniki, muzyka, hobby
.

21.01.2016

Manga update - styczeń 2016


Witam wszystkich w nowym roku! Witam Was również w pierwszym, pełnoprawnym poście na tym blogu. Zanim przejdę do jakiejś konkretnej treści, rzucę kilmka kwestii organizacyjnych.
O czym będzie ten blog - tego możecie dowiedzieć się z opisu obok. Posty, które się obecnie na nim znajdują, skopiowane są z mojego poprzedniego bloga (Nijiiro no garasu), który zmarł śmiecią tragiczną. Dla osób, które nigdy nie miały z nim styczności - był on głównie o tematyce azjatyckiej i takie posty będą pojawiać się również tutaj, jednak przede wszystkim chciałabym skupić się na grafice.

Tym razem jednak pozostanę jeszcze w temacie m&a. Stwierdziłam, że jako mangowiec z wieloletnim stażem będę rok rocznie publikować listę posiadanych przeze mnie mang. Tak dla zasady.

Tak więc po przeprowadzeniu inwentaryzacji dochodzę do wniosku, że moje zbiory na dzień dzisiejszy wyglądają następująco:

1. Brzoskwinka, tom: 1
2. Death Note, tom: 4, 5, 6, 7, 8, 12
3. Durarara, tom: 1
4. Mirai Nikki, tom: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
6. Tokyo Ghoul, tom: 1, 2, 3, 4
7. Higurashi No Naku Koro Ni, tom: 1
8. Kuroshitsuji, tom: 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 16
9. Tokyo Mew Mew, tom: 1
10. Tokyo Toy Box, tom: 1
11. Vassalord, tom: 7
12. Soul Eater, tom: 1, 2
13. Love Hina, tom: 12
14. Ja i Ty etc., tom: 1
15. Judge, tom: 1

W sumie: 36 tomów

Liczę, że pochwalicie się swoimi zbiorami w komentarzach.

Następny post powinien pojawić się niebawem, ponieważ planuję napisać recenzję koncertu 24k, który będzie miał miejsce w tą sobotę. Także do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz